2022. december 11., vasárnap

Vice Versa - 12. rész felirat

 


Felirat: ITT

Elkészültem a sorozat fordításával. :) Plusz meglepinek hoztam egy dalfordítást, mert a vége felé van egy ebben a részben. Hátha kíváncsi valaki rá, így az egész dal, és a fordítása elérhető: ITT

A Bad Buddy után ez lett a 2. olyan bl történet, ami úgy igazán tetszett. Nem gondoltam, hogy Jimmy-t ennyire megkedvelem, mivel a BB-ban nem igazán szimpatizáltam vele. De itt bebizonyította, hogy jó színész, és még az én szívemet is képes megolvasztani. A történet, és Nanon-Ohm mellék szerepe ami miatt felfigyeltem rá. No meg Sea volt szimpatikus. Ő annyira, hogy nagyon szívesen fogom bármi másban is megnézni ezek után. :) 

Jó szórakozást kívánok mindenkinek, aki a feliratomra várt!

Jimmy-Sea fanoknak pedig linkelem a jövő évi új sorozatuk trailerét magyar felirattal, amit fordítani fogok majd. :) - ha esetleg még nem láttátok volna -

 

LAST TWILIGHT 2023

Szóval találkozhattok a párossal jövőre is! :) 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése