2022. december 20., kedd

Miraculous Event - Sofa

 



A Vice Versa második részében, mikor először találkozik a néző a másik univerzumban Puen-el, egy dalt énekel a bárban. Ezt a dalt kerestem meg. Szóval akit kíváncsi volt rá, most végig meghallgathatja, illetve a fordítását is megcsináltam. Egyébként ez egy majd 20 éves dal, 2004-es.

 

 

 

 Csodás eset - Sofa


Több millió ember van ezen a világon.
Mindenki millióféleképpen szeret.
Csak egy porszem vagyok, egy senki.
A világunk olyan hatalmasnak tűnik.
Az ég pedig oly távolinak látszik.
Meglepődtél rajta?

Véletlen volt, vagy a sors keze?
Tényleg megtörtént, vagy álmodom,
hogy találkozhatunk ezen a világon?
Nem tudom, hogy mondjam el,
de tele van ezzel a szívem.
Úgy hiszem, ez...

Csodás eset, hogy találkoztunk.
Csodás eset, hogy szerethetlek.
Ez a legcsodálatosabb dolog, ami
megeshetett velem, hogy rád találtam.
Úgy gondolom, ez egy csodás eset.

Az a nap, amikor elmondtam, hogy szeretlek
olyan volt, mintha rátaláltam volna a válaszra.
Olyan volt, mintha megtaláltam
volna a szívemben az igazságot.
Ettől a pillanattól kezdve melletted leszek,
és soha nem hagylak el.

Véletlen volt, vagy a sors keze?
Tényleg megtörtént, vagy álmodom,
hogy találkozhatunk ezen a világon?
Nem tudom, hogy mondjam el,
de tele van ezzel a szívem.
Úgy hiszem, ez...

Csodás eset, hogy találkoztunk.
Csodás eset, hogy szerethetlek.
Ez a legcsodálatosabb dolog, ami
megeshetett velem, hogy rád találtam.
Úgy gondolom, ez egy csodás eset.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése